כיצד לבחור תבנית וורדפרס

בחירת ערכת נושא, (Template theme) היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרך לקבל בעת הקמת אתר אינטרנט. הנושא שתבחר יכול, פשוטו כמשמעו, למנף או להוריד את דירוג האתר שלך וזו הסיבה שהמטרה של המדריך הזה היא לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה עבור העסק שלך.

בחירת ערכת נושא היא, ללא ספק, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות נכון בעת ​​בניית נוכחות מקוונת. לא רק שנושא קובע איך האתר שלך נראה למבקרים, הוא גם שולט בחלק האחורי של העסק המקוון שלך.

עם כל כך הרבה נושאים לבחירה, קבלת החלטה יכולה להיות מרתיעה – אבל אם אתה צריך עזרה במציאת נושא שמתאים לך, הגעת למקום הנכון, מכיוון שהמדריך הזה יספק לך את המידע שאתה צריך לעשות החלטה מושכלת. בואו נתחיל!

אל תאבד את המטרות העסקיות שלך

טעות שאנשים רבים עושים היא לקפוץ ישר לבחירת נושא, או ללכת לפי עיצוב לבד, מה שעלול להוביל לתסכול רב. לפני שתגיע לנושא, אתה צריך לחשוב על היעדים העסקיים שלך וכיצד האתר שלך יכול לעזור לך לעבוד לקראתם.

כדי להגיע למסלול הנכון, הנה כמה שאלות חשובות שתצטרך לענות עליהן:

  • מה אתה מוכר?
  • מהן הדרישות לאתר שלך?
  • מה המתחרים שלך עושים?
  • מהם הרגלי הגלישה והקנייה של קהל הלקוחות שלך?
  • איך אתה יכול לשמור על הפוקוס על מה שחשוב?

מה אתה מוכר?

זה נשמע מובן מאליו, אבל אנשים רבים מאבדים את הפוקוס על מה שהם בעצם מציעים ללקוחות, ולכן איזה נושא יעבוד עם מה שהם מוכרים ועם מטרת האתר שלהם. בנה את האתר שלך מתוך מחשבה על המוצר או השירות שלך – לדוגמה, ייתכן שיש לך עסק להדרכות וידאו, אבל גם מוכר חולצות טריקו כחלק משני של העסק. במקרה זה, המיקוד בדף הבית צריך להיות ההדרכות.

כמעט בכל עמוד, אתה אמור להעביר כמה שיותר מבקרים למקור ההכנסה העיקרי שלך, לא לזרמים המשניים שלך.

מהן הדרישות לאתר שלך?

זה קצת יותר קשה לענות, כי זה מחייב אותך להסתכל על הדברים מנקודת מבט של מנהל. הצעד הראשון הוא להפריד בין הפונקציונליות הקדמית והאחורית. חשבו אילו תכונות חיוניות למבקרים שלכם, ואז חשבו מה תצטרכו לעשות כדי שזה יקרה בחלק האחורי.

לדוגמה, אם אתה כותב בלוג על מתכונים, ייתכן שתרצה שמשתמשים יוכלו לארגן אותם לפי קריטריונים מסוימים. לכן, אם אתה רוצה שמשתמשים יוכלו להזמין מתכונים לפי זמן בישול, תצטרך להיות מסנן בחלק הקדמי, אבל גם מתקן בחלק האחורי שבו תוכל לציין את זמן הבישול עבור כל מתכון.

זכור שוורדפרס תומכת רק בכמות מוגבלת של נתונים מחוץ לקופסה: אם אתה עובד עם הגדרה נישתית יותר (מעבר לרישומי נדל"ן, מתכונים או ביקורות), סביר להניח שתצטרך להוסיף שדות מותאמים אישית ל להשיג את התוצאה הרצויה.

מה המתחרים שלך עושים?

ניתוח מתחרים הוא חלק חשוב בכל תוכנית עסקית, שמראה לך איך אתה מתמודד מול המתחרים בכל דבר, החל מנתח שוק ועד לאיכות המוצר. כשאתה מחליט על נושא, הסתכלות באתרי המתחרים שלך תיתן לך הקשר, יאפשר לך לאמוד את המוצר המינימלי שלך, ויעזור לך להבין למה קהל היעד שלך מצפה ממך.

זה לא אומר שאתה צריך פשוט להעתיק את מה שהמתחרים שלך עושים! ניתוח מתחרים אמור לתת לך מושג מה עובד ומה לא, כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת באתר שלך (וללמוד מטעויות של אחרים). אל תפחד לעשות את הדבר שלך.

מהם הרגלי הגלישה והקנייה של בסיס הלקוחות שלך?

לא יזיק ללמוד קצת על הרגלי הלקוחות בעולם המקוון. אל תשכח שהאופן שבו אתה גולש באתר אינו בהכרח איך אחרים עושים דברים, וחשוב מכך – לא בהכרח איך קהל היעד שלך יעשה דברים.

מודע להיבטים מסוימים של התנהגות, כמו פרדוקס הבחירה, יעזור לך לקבל החלטות טובות יותר בעת בניית האתר שלך. ככל שתתנו לאנשים יותר חופש בחירה, כך יקטן הסיכוי שהם יקבלו החלטה טובה, מה שמוביל לחוסר החלטה כלל.

אל תיפסי על ידי חזותיים מפוארים, ממתקי עיניים והסחות דעת אחרות. לדוגמה, מאמרים רבים טענו – וכל בדיקת משתמש הראתה – שסליידרים אוטומטיים גדולים הם חסרי תועלת, ובכל זאת אנשים רבים בוחרים לכלול אותם באתר האינטרנט שלהם כי הם נראים טוב.

גלה מי קהל היעד שלך, חקר אותם, דבר איתו, ערוך בדיקות ושאל אותם מה הם מחפשים ואיך הם רוצים להשתמש באתר שלך. קבל משוב לפני שתתחיל, וסביר שהאתר שלך יפנה אליהם.

איך אתה יכול לשמור על הפוקוס על מה שחשוב?

זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית אתר אינטרנט. מפתחים ובעלי אתרים נוטים לאבד את המעקב אחר יעדי האתר, אך תצטרך לזכור אותם אם אתה רוצה שהאתר שלך ישיג אותם! זכור: המטרה הסופית הסבירה ביותר שלך היא למכור את המוצר או השירות שלך – יצירת אתר יפה הוא רק אמצעי למטרה זו.

האם המחקר אומר שהמחוון היפה שלך חסר תועלת לחלוטין להמרות? להיפטר ממנו. האם הפסיכולוגיה והסקרים אומרים שסכמת הצבעים האידיאלית שלך צריכה להיות כחול כהה? עזוב את הממשק המודרני שלך ועבד קצת מהכחול הזה לתוכו.

אל תבלבלו בין ספירת מבקרים גבוהה לאתר מצליח. בסופו של יום, ספירת הלקוחות שלך היא מה שחשוב – שם נכנסת ההמרה. אחרי הכל, עדיף שיהיה אתר אינטרנט שממיר 30% מ-10,000 המבקרים החודשיים שלו מאשר אתר שממיר 3% מ-50,000.

השקיעו את זמנכם

ברגע שאתה מכיר את העסק שלך, הקפד להשקיע קצת זמן בבחירת נושא. בגלל המספר העצום והתמחור הזול של ערכות נושא, אנשים רבים מניחים שזו משימה קלה שאמורה לקחת כמה שעות לכל היותר.

אפילו קודנים שמנוסים ביצירה ומכירה של ערכות נושא משלהם עלולים להתקשות בבחירה הנכונה, אז אל תתייאש אם לא תבין נכון בפעם הראשונה. בדרך כלל לא תוכל לבדוק בשידור חי את הנושא שלך, אז תצטרך להשקיע זמן מחקר לא מבוטל.

אולי אפילו תצטרך לקנות זוג לפני שתגיע לאחד המושלם. אל תתנו לזה להרתיע אתכם: אתר איכותי מעוצב ובנוי בהתאמה אישית יעלה לכם לפחות 5,000 דולר עבור הפשוט ביותר (ומעל 10,000 דולר אם זה יותר משוכלל); ערכת נושא, לעומת זאת, תעלה לך $55 עד $150. אם אתה עומד לחסוך בין $4,850 ל-$9,850, כדאי להשקיע יום או יומיים עבודה כדי לעשות את זה נכון.

מתחילים

בכל פעם שאני בונה אתר חדש, אני אוהב להתחיל עם המינימום ולהתקדם למעלה. אני כמעט תמיד מתחיל עם התקנת וורדפרס נקייה ועיצוב ברירת המחדל של וורדפרס (Twenty Seventeen).

הנימוק שלי הוא ש-Twenty Seventeen (או כל ערכות נושא ברירת המחדל של וורדפרס, כגון Twenty Sixteen וכו') יתמוך בכל תוסף מקודד כהלכה, כולל כאלה כמו WooCommerce, bbPress ו- BuddyPress, מה שאומר שאני יכול להגדיר הכל כפי שהוא יהיה. באתר הסופי. זה לא ייראה נהדר, אבל זה ייתן לי מידע רב ערך על מה שחסר ומה אני צריך לעשות כדי לתקן את זה. אני ממליץ להשתמש בשיטה זו, או לעבוד עם ערכת נושא חינמית שדומה למה שאתה רוצה.

המטרה היא להוסיף קצת תוכן ולהגדיר הכל במנהל המערכת כפי שהיית עושה עבור האתר הסופי, מכיוון שזה ייתן לך בסיס טוב להתנסות בנושאים שונים.

בדיקת נושאים

השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול את עצמך היא: האם אני רוצה ערכת נושא בחינם או ערכת נושא בתשלום? כמעט תמיד הייתי מייעץ לנושא בתשלום באיכות גבוהה. אמנם יש כמה חריגים, אבל רוב בעלי האתרים רוצים להרוויח כסף (כלומר, האתר שלהם הוא עסק), ועיצוב פרמיום עם תמיכה טובה ייתן את הפלטפורמה הטובה ביותר שאפשר להציג בה את התוכן שלך.

זה יחזיר אותך לכל מקום בין $55 ל-$200. אני ממליץ לא להיות שמרני מדי עם הכספים שלך; אם ערכת נושא עולה 200 $ אבל היא מתאימה באופן מושלם, זה בהחלט שווה את ההשקעה. השאלה החשובה יותר היא: איך מחליטים אם זה אכן מתאים? כדי לענות על זה, אני נוטה להשתמש בשילוב של הדברים הבאים:

  • שימוש בהדגמת הנושא.
  • מדבר עם תמיכה.
  • מבקש משפט.
  • מציאת ביקורות על הנושא.
  • חוקרת את המחבר.

שימוש בהדגמה

הדגמה של ערכת נושא היא באמת בעלת ערך כדי להראות לך למה אתה יכול לצפות, ולכן אמורה להיות הנמל הראשון שלך. זה ללא ספק יציג את הצד הטוב ביותר של הנושא, אז אם אתה לא אוהב את מה שאתה רואה, המשך הלאה – זה לא ישתפר!

תוכל לראות את כל האלמנטים הזמינים, כגון תמיכה בפלאגינים, דפים מובנים, איך נראים פוסטים בודדים, ווידג'טים מותאמים אישית, קודים קצרים וכדומה. השקיעו זמן רב בהיכרות עם ההדגמה, או אפילו ערכו רשימת צ'ק של הפיצ'רים הדרושים לכם כדי שתוכלו לראות כיצד הוא מתקדם.

ההדגמה תיתן לך גם הדגמת מהירות טובה. המהירות צריכה להיות חשובה לך, כי היא מתורגמת ישירות להמרות. עם זאת, עליך להיות מודע לכך שככל שיש לנושא שלך יותר תכונות, כך הוא יהפוך לאט יותר. כל עוד אתה מרוצה ממהירות ההדגמה, הכל אמור להיות בסדר כשאתה מיישם אותו.

צור קשר עם מחלקת התמיכה

יצירת קשר עם תמיכה היא דרך טובה להעריך את רמת תשומת הלב שתקבל. תמיכה טובה לפני רכישה אך תמיכה גרועה לאחר רכישה היא תלונה נפוצה, אך עדיין כדאי לחקור אותה.

אל תפחד לשאול שאלות או לשתף מידע על דרישות האתר שלך. חברות שאכפת להן מהעסק שלהן (יש הרבה) יגידו לך אם הנושא שלהן לא מתאים לך. נסו להיות כמה שיותר יסודיים, שכן עדיף להיתקל בבעיות ברכישה מראש.

בדיקה מהירה קשורה היא להסתכל על התיעוד שיש לחברה זמין – נושא עם תיעוד נרחב וקל למעקב הוא הרבה יותר סביר שיהיה טוב!

בקשת תקופת ניסיון

זה לא נפוץ במיוחד, אבל המחברים עשויים לתת לך את הנושא לניסיון חינם או – סביר יותר – להציע החזר אם אתה לא מרוצה. אני אישית הייתי סומך על חברה הרבה יותר אם הם היו מציעים את האפשרות הזו, אבל אני כן מבין למה היא לא זמינה במקרים רבים.

אם אתה יכול לקבל ניסיון, זה נהדר! תוכל להחיל את זה באתר הבדיקה שלך ולראות בדיוק מה זה מה. עיין בסעיף 'בדיקת נושא' למטה כדי לוודא שאתה מפיק את המרב מתקופת הניסיון שלך.

קרא ביקורות רשת על החברה

אם לספק יש ביקורות באתר האינטרנט שלו, או שאתה יכול למצוא מישהו שכבר משתמש בערכת הנושא, דעתו עשויה להיות מכרעת כדי לעזור לך לקבל החלטה. שים לב לתגובות על תמיכה לאחר המכירה, מכיוון שזהו אחד הנכסים היקרים ביותר שיכולים להיות לך. למעשה, אני מעדיף לקנות עיצוב מושלם ב-90% עם תמיכה מהשורה הראשונה מאשר עיצוב מושלם ב-100% עם תמיכה נמוכה יותר.

לאתרים גדולים רבים יש רשימות עשר או 20 המובילות שבהן תוכל למצוא את הנושא שבחרת. מניסיוני, המחברים בדרך כלל בוחרים באלה שנראים טוב ופופולריים למדי באותה תקופה, כך שההכללה באחת מהרשימות האלה היא לא בהכרח משהו שצריך ללכת לפיו.

אם נושא ממשיך להופיע ברשימות המלצות, זה סימן טוב. אמנם המראה שלו עדיין לא מעיד על איכותו, אבל זה אומר שהוא מתוחזק ברציפות, וזה סימן היכר של נושא טוב.

חוקרים את המחבר

האיכות הכללית של עבודתו של מחבר, פרופיל הטוויטר שלו, פרופיל הפייסבוק שלו, פרויקטים של Github ונוכחות מקוונת אחרת עשויה לשפוך אור על איכות הנושא. אם המחבר מוכר היטב, יש לו חבורה של עוקבים, יש לו כמה פרויקטים בקוד פתוח ובדרך כלל פעיל בקהילה, זה אינדיקציה טובה שיש לצפות לעבודה איכותית.

אם המחבר עוקב בטוויטר על ידי חברה גדולה או אדם בולט במערכת האקולוגית של וורדפרס (Automattic, Matt Mullenweg, Human Made, WooThemes, Tom McFarlin, Andrew Nacin וכן הלאה) אתה יכול להתייחס לזה גם כנקודה טובה.

התקנה לצורך בדיקה והיכרות עם ממשק התבנית

אז, ברגע ששמת את ידך על נושא, מה אז? קודם כל, התקן והפעל אותו, ולאחר מכן הכר את האפשרויות בפנים. עיין במדריך שלנו אם אתה זקוק לעזרה בהתקנה והגדרת ערכות נושא.

הערה מהירה לגבי ההתקנה הראשונית: ערכות נושא רבות אינן דומות להדגמות שלהם כאשר אתה מתקין אותם. זה נורמלי לחלוטין, אז אל תדאג יותר מדי בקשר לזה. עיין בתיעוד כדי להגדיר את ערכת הנושא שלך, או השתמש בתוכן ההדגמה של המחבר אם הוא זמין.

להלן רשימת בדיקה שימושית לעבודה עם ערכות נושא:

  • הפעל בדיקות אוטומטיות.
  • הצג את תוכן חבילת הבדיקה.
  • הוסף תוכן משלך.
  • הפעל מבחן מהירות.
  • בדוק את איכות הקוד (אופציונלי).

הפעלת בדיקות אוטומטיות

זה נשמע מפחיד, אבל כל אחד יכול לעשות את זה עם תוסף נהדר בשם Theme Check. פשוט התקן והפעל, והפעל את הבדיקה על ערכת הנושא שלך מתפריט המראה.

התוסף בודק את הנושא מול ההנחיות הרשמיות לסקירת ערכות נושא. דף הבית של ההנחיות לא כל כך מפורט, אבל התוסף בודק מאות דברים קטנים כמו:

  • האם הנושא עומד בתקני הנגישות הנדרשים
  • האם כל הפונקציות הנדרשות מיושמות
  • האם כל קבצי התבניות הנדרשים מיושמים
  • האם ערכת הנושא משתמשת בפונקציות מיושנות כלשהן
  • האם התוסף משתמש בפונקציות לא מאובטחות כלשהן.
  • אם אתה רואה הרבה בעיות צצות במהלך בדיקת נושא, זה עשוי להיות אינדיקציה לאיכות קוד גרועה.

הצג את תוכן חבילת הבדיקה
אני אוהב להשתמש ב-WPTest.io לצרכי הבדיקה הראשונית שלי. אתה יכול להוריד קובץ XML מהאתר שבו אתה יכול להשתמש בכלי הייבוא ​​של וורדפרס כדי לאסוף חבורה של נתוני בדיקה.

הפוסטים והעמודים המיובאים (הקפד לייבא גם את המדיה) נועדו לבחון את הנושא שלך. במקום להיות מעוצבים יפה, רבים מהם מגיעים עם:

  • ללא כותרת
  • כותרת ארוכה מאוד
  • ללא תוכן
  • פוסט עם 20 קטגוריות שהוקצו
  • פוסט עם תמונה מוצגת ביחס גובה-רוחב מוזר
  • פוסט אחד שמכיל את כל הטיפוגרפיה
  • פוסט אחד שמיועד לבדיקת יישור התמונות בתוך פוסטים.
  • הרשימה נמשכת די הרבה זמן, ואתה יכול לבדוק איך כל אלה נראים בתוך הנושא שלך – אני מקווה שהם מטופלים היטב. אני אוהב לראות נושא מצליח, אבל אם יש כאן נושא אחד או שניים, זו לא טרגדיה. אחרי
  • הכל, לא סביר שתוסיף 20 קטגוריות לנושא, נכון?

עם זאת, תשומת לב לפרטים כמו זה היא סימן ההיכר של נושא טוב. חבילת הבדיקות הזו ידועה למדי, כך שמחברים באמת צריכים לבדוק אותה בעת בניית הנושא שלהם.

הטמעה ובדיקת LAYOUT עם התוכן שלך 

גם אם כבר הוספת קצת תוכן לפני שהתקנת את ערכת הנושא, הייתי קורא לך להוסיף עוד תוכן בשלב זה – במיוחד אם אתה עובד עם משהו אחר מלבד הגדרות ברירת המחדל של פוסטים ודפים.

צור את המוצרים שלך, הוסף את המתכונים שלך, הגדר את לוח העבודה שלך, הוסף נושאי פורומים ושאלות ותשובות, וכן הלאה. זה מאפשר לך לבדוק את זרימת העבודה של ערכת הנושא, וזה חשוב ביותר אם זה נושא נישה עם פונקציות הקשורות לתוכן.

אתה יכול להבין כמה קל או קשה לעבוד עם הנושא, ולאחר שהוספת את התוכן שלך, אתה יכול לראות איך הוא נראה. הנושא עשוי לדרוש ממך לשנות מעט את זרימת העבודה שלך – אולי אתה צריך גודל תמונה שונה ממה שחשבת בעבר, או אולי הקטעים שלך צריכים להיות קצת יותר קצרים. זה מקום טוב להבין את הדברים האלה, וייתן לך מושג טוב על כמה קל יהיה לשנות לנושא הזה.

בדיקת מהירות הטעינה של התבנית

לאחר שהכל הוגדר, הפעל כמה מבחני מהירות באתר שלך. אני משתמש הרבה ב-GTmetrix – למעשה, יש לנו אפילו מדריך מעמיק לשימוש ב-GTMetrix כאן ב-WinningWP (כדאי מאוד לבדוק אם אתם עדיין לא מכירים את האתר). אם אתה מעדיף, אתה יכול גם להשתמש ב-Pingdom הפופולרי. פשוט הזן כתובת URL באחת מהן והיא תציג לך הרבה נתונים – כולל הזמן שלקח לדף להיטען.

אתה צריך לכוון פחות מארבע שניות עבור דפים עתירי מדיה, אבל פחות משלוש שניות הוא הטוב ביותר. זמן הטעינה יקטן מעט ברגע שתפעיל את מערכות המטמון הקדמיות ובצד השרת שלך. עם זאת, שמירה במטמון אינה בשום פנים ואופן פתרון קסם, וקבלת זמן טעינה ראשוני של שש עד שמונה שניות על ערכת נושא שהותקנת לאחרונה היא בהחלט לא סימן טוב.

הקפד לבדוק מספר דפים באתר שלך; מאמר בודד עשוי להיטען ממש מהר, אבל דף הבית שלך עשוי להימשך עידנים. אני אוהב להסתכל על דף הבית, דף בודד ודף חנות WooCommerce (אם רלוונטי) לכל הפחות.

בדוק את איכות הקוד

אם אתה מבין קצת PHP, אתה יכול להסתכל על איכות הקוד של ערכת הנושא. מבחן הנושא האוטומטי מטפל בהרבה בעיות קטנות, אז אני נוטה לחפש ארגון. אם הקוד מאורגן היטב ומכיל תיעוד מוטבע, אני שמח.

בדיוק כמו בתיעוד, תשומת לב לפרטים, ארגון טוב והמאמץ לכתוב קוד נקי הם כולם אינדיקציות טובות לאיכות הכללית של הנושא ושל החברה.


אל תכוון לשלמות

כלל אחד בעבודה עם ערכות נושא הוא לא לשאוף לשלמות. בגלל אופיו, נושא תמיד ינסה לתת מענה למגוון רחב של צרכים. רבים מהצרכים האלה יכסו את הצרכים שלך, אבל תמיד יהיו לך כמה שפשוט לא מתאימים.

זה צפוי; זו לא אשמת הנושא. אל תשכח שאתה מחליף פרויקט של $10,000 פלוס במוצר שעולה $55 עד $150, אז להקריב כמה מהצרכים שלך זה בסדר.

הרעיון הוא להקים אתר בעלות נמוכה יחסית, וברגע שאתה מרוויח הרבה כסף, אתה יכול להוציא את 10,000 הדולרים על אתר מותאם אישית שיענה על הצרכים שלך בצורה מושלמת.


כמה עלי לשלם עבור ערכת נושא?

התשובה הקצרה שלי היא: כמה שאתה יכול להרשות לעצמך כדי לקבל את ההתאמה הטובה ביותר. אם מצאתם ערכת נושא נהדרת והחיסרון היחיד הוא שהוא עולה 150$, אז לכו על זה אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם. זו באמת ההשקעה החשובה ביותר שאתה משקיע באתר שלך.

דבר אחד שאתה לא צריך לעשות הוא לקבל ערכת נושא מובחר ללא עלות. כמה אתרים מפוקפקים עשויים להציע ערכות נושא מובחר בחינם – אלה כמעט תמיד הונאות, וסביר להניח שהנושא יכיל קוד זדוני.

איפה כדאי לקנות ערכות נושא?

יש הרבה שוקי נושא מכובדים ובוני נושאים שם בחוץ – כשכמה מהפופולריים ביותר הם ThemeForest (קרא את 'מדריך החובה לקריאה למציאת – וקנייה – ערכות נושא ב-ThemeForest'), ערכות נושא אלגנטיות, WooThemes, StudioPress, ערכות נושא MOJO ושוק יצירתי.

לכל אחד מהשווקים הללו יש חלק נכבד משלו של נושאים גרועים, אבל השווקים עצמם מכובדים. אם אתה רואה התנהגות איומה באמת או שאתה לא מרוצה מרכישה, יש לך לאן לפנות — ואולי אפילו תוכל לקבל את כספך בחזרה. יש גם כמה עסקי נישה קטנים המציעים כמה נושאים נהדרים – הדרך הטובה ביותר להעריך אם אלה ברמה היא לגלוש באתר האינטרנט שלהם ולדבר עם אחרים.

הערה: לרשימה נרחבת של ספקי ערכות נושא מובילים של וורדפרס, עיין במדריכים שימושיים נוסף שלנו — היכן ניתן לקנות ערכות נושא וורדפרס איכותיות.

מה לגבי מגה ערכות נושא כגון Divi או Avada?

אם חיפשת ערכות נושא, ייתכן שנתקלת ב- Divi, Avada או ב-X Theme. אלה ערכות נושא ענק שבאמת מציעות לך כמעט הכל: המון תבניות, גדודי אפשרויות הגדרה ותמיכה ב-WoCommerce, bbPress, BuddyPress ועוד הרבה תוספים גדולים אחרים.

ערכות נושא אלו יכולות להיות נהדרות, אבל, כמו כל סוג אחר של נושא, יש להן את החסרונות שלהן. העובדה שהם עושים הכל היא נהדרת, אבל זה גם אומר שהם לא עושים שום דבר ספציפי באופן יוצא דופן. תבנית אוכל נישה תעזור לך הרבה יותר לשתף את המתכונים שלך מאשר Avada תהיה, למשל.

חיסרון נוסף הוא המהירות. ללא אירוח אתרים בעל ביצועים גבוהים (צריכים עזרה בבחירת מארח?), ערכות נושא כה גדולות יכולות לרוב להיות איטיות למדי, וזה לא נדיר לראות זמני טעינה של חמש עד שמונה שניות (או יותר) בגלל כל הנפיחות שהם נוטים להם. לטעינה בכל עמוד.

היתרון הוא שיש לך הרבה יותר אפשרויות. אתה יכול להיות המום ממה שאתה רואה בהתחלה, אבל אתה באמת יכול לעשות הרבה יותר עם הנושאים האלה מאשר עם רוב האחרים. בנוסף, הם גם נוטים להציע מערך מצוין של תיעוד ותמיכה מחושבת היטב, וזה תמיד מבורך.

מחשבות אחרונות

מציאת ערכת נושא לא צריכה להיות עבודה פזיזה – להגיע להחלטה נכונה יכולה לקחת ימים של חיפוש, צמצום אפשרויות ובדיקות. עם זאת, תשקיע מאמץ, כי הנושא שתבחר יגדיר את חווית המשתמשים שלך ואת זרימת העבודה שלך (שניהם קריטיים למשימה).

זכור שהתאמה חשובה כמעט כמו איכות – רק בגלל שמצאת ערכת נושא באיכות טובה, זה לא אומר שהיא מתאימה לך. כמו כן, רק בגלל שהתבנית לא מתאימה למטרות שלך, זה לא אומר שהיא תבנית רעה.

אנו מקווים, שנתנו לך כמה עצות וכלים כדי לאמוד טוב יותר את הפוטנציאל של ערכת נושא, וכעת תוכל לקבל החלטה טובה יותר עבור האתר שלך.

בהצלחה במציאת התבנית הבאה שלך (:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *