דרכים מוכחות להגדלת תנועה באתרים

עסקים רבים מתקשים להמציא דרכים חדשות וחדשניות להגדלת התנועה לאתר שלהם. יש הרבה מידע שגוי באינטרנט על איך למשוך יותר מבקרים, מה שיכול להוביל לשימוש באותן אסטרטגיות שוב ושוב ולא לראות תוצאות חיוביות. אם אתה מחפש להגדיל את תנועת האתרים בדרכים אורגניות ובתשלום, צירפנו כמה שיטות שהוכחו כמניבות תוצאות.

בצע מחקר מילות מפתח

כלול תמיד מילות מפתח רלוונטיות בתוכן שלך. יש להשתמש במילות מפתח באופן טבעי, לא לדחוס בתוכן עד כדי כך שהן גורעות מהרעיון המרכזי או מסיחות את דעת הקורא. חשוב להשתמש במילות מפתח בכל התוכן, כמו תיאור המטא, כותרת העמוד, כתובת האתר, הכותרות וכמה פעמים לאורך היצירה.

כדי לבצע מחקר מילות מפתח, אתה יכול להשתמש בכלים כמו Moz, Ahrefs ו-SEMrush. אתרים אלו מראים באילו מילות מפתח המתחרים משתמשים, באיזו תדירות אנשים מחפשים את אותן מלות מפתח, כמה יקרה מילת המפתח עבור מודעות בתשלום לקליק, מילות מפתח קשורות ומידע רב ערך גדול יותר שינחה את אסטרטגיית מילות המפתח. שכירת סוכנות קידום אתרים / בונה אתרים webmaster היא גם  אפשרות, שכן היא יכולה להציע תובנות חשובות ולבצע ביקורות כדי לזהות בעיות שעשויות למנוע מהאתר שלך להופיע במנועי חיפוש.

צור תוכן יחודי ומקורי

זה לא מספיק רק לפרסם תוכן; אתה צריך ליצור תוכן מקורי שיכיל ערך מוסף ומידע עדכני שלא קיים כמעט ברשת. למעשה, תוכן מקורי היא אחת הדרכים המובילות להגדיל את התנועה לאתר.

אנשים משתמשים ב-Google כדי למצוא תשובות ספציפיות, יסודיות ומדויקות לשאלות שלהם, והתוכן שלך צריך להיות שם כדי לספק את התשובות הללו. למעשה, אתרים הכוללים תוכן בלוג מייצרים 434% יותר דפים שנוספו לאינדקס במנועי חיפוש מאשר אתרים בלעדיו. בנוסף, אתרים שמפרסמים יותר מ-16 פוסטים בחודש מקבלים כמעט פי 3.5 יותר תנועה מאלה שמפרסמים אפס עד ארבעה מאמרים.

השורה התחתונה היא שכאשר אכפת לך מהתוכן שאתה מייצר, מפרסם באופן קבוע וחוקר מה הקהל שלך רוצה לראות, תעבורת האינטרנט אמורה להשתפר משמעותית.

כתוב פוסטים של אורחים

פרסום אורח עבור אתרי אינטרנט אחרים היא דרך יעילה ליצור קישורים נכנסים, להגביר את תנועת ההפניות ולהגדיל את דירוג דף התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). אתה תמיד צריך לחקור ביסודיות אתרים בתעשייה שלך כדי להציע.

ראשית, בדוק את התוכן של אתר אינטרנט וודא שהוא איכותי, בדוק את סמכות הדומיין שלו ועיין בהנחיות לפרסום אורחים. כמו כן, שאל את הפרסום אם הם יקדמו את הפוסט ברשתות החברתיות ואם הם יתייגו אותך.

שמור על דפי מדיה חברתית פעילים

המדיה החברתית היא פנטאסטית למשיכת מבקרים. הנה כמה דרכים להשתמש בה כדי להגדיל את התנועה לאתר:

  • פרסם תוכן (בלוגים, ספרים אלקטרוניים, מסמכים לבנים, אינפוגרפיקה, סרטונים וכו') על פני פלטפורמות המדיה החברתית שלך
  • צור אינטראקציה עם עוקבים על ידי מענה להם, פרסום מחדש של התוכן שלהם ותיוג אותם
  • השתמש בהאשטאגים רלוונטיים
  • עדכן את הקישור בביוגרפיה שלך כדי לקדם תוכן חדש כשיצא
  • שנה תמונת שער כדי לקדם תוכן חדש
  • תייגו משפיענים שעשויים להתעניין בתוכן
  • כלול מידע מפתה מהתוכן כדי לעודד אנשים ללחוץ על הקישור אליו
  • השב לאנשים אחרים שמחפשים תשובות עם קישורים לתוכן שלך

השתמש בפרסום כדי להגדיל את תנועת האתרים

פרסום באמצעות חיפוש בתשלום, מדיה חברתית ומודעות לתצוגה יכול להיות דרך יעילה להגדיל את התנועה לאתר. כל אפשרות מגיעה עם היתרונות והחסרונות שלה – לדוגמה, משתמשים יכולים לחסום מודעות לתצוגה והעלות הממוצעת לקליק עבור Google Ads ברשת החיפוש היא בין $1 ל-$2 לקליק – לכן חשוב להגדיר תקציבים ויעדים לפני שמשקיעים המון של כסף לתוך זה.

לדוגמה, בעת ביצוע מודעות תשלום לקליק (PPC), חשוב להתחיל עם מסע פרסום אחד וכמה קבוצות מודעות שונות המכילות את מילות המפתח שאליהן אתה רוצה למקד הכי הרבה. לאחר שהקמפיינים מתחילים, ראה כיצד קהלים מתנהגים עם מילות מפתח שונות. אולי מילת מפתח אחת הביאה רק להופעות, שלא הגדילו את התנועה לאתר, בעוד מילת מפתח אחת הביאה לקליקים והמרות.

שליחת ניוזלטרים לרשימת התפוצה במייל

קידום תוכן באמצעות ניוזלטרים בדוא"ל הוא דרך יעילה להגדיל את התנועה לאתר. להלן מספר שיטות עבודה מומלצות לשיווק בדוא"ל:

  • כלול מידע מפתה מהתוכן בשורת הנושא ובגוף המייל.
  • הוסף קישור או כפתור שמנויים יכולים ללחוץ עליהם כדי לקרוא עוד מהתוכן.
  • ודא שהודעות הדוא"ל מותאמת לנייד. הקישורים צריכים להיות קלים לראות, מכיוון ש-46% מכל פתיחת הדוא"ל נעשית במכשירים ניידים.
  • השתמש בטקטיקות התאמה אישית על ידי הכללת שם המנוי.
  • הפוך את המייל מושך חזותית בעזרת תבניות מעוצבות היטב.
  • בצע בדיקות A/B כדי לראות אילו גרסאות של הודעות דוא"ל מקבלות יותר פתיחות ולחיצות.

 

הסברה של משפיענים

משפיענים בתעשייה להוטים לשתף תוכן שהעוקבים שלהם יאהבו. עסקים יכולים להתחבר למשפיענים בכמה דרכים, כולל:

  • תייגו את המשפיע בפוסט במדיה חברתית אם היצירה שלכם מתייחסת לתוכן או למחקר שלו.
  • בקש מהמשפיע לראיון/שאלות ותשובות, ולאחר מכן תייג או שלח אימייל למשפיע כאשר התוכן פורסם. סביר להניח שהם ישתפו את התוכן שלך עם הקהל שלהם
  • בצע סיכום עם מספר משפיענים (כלומר "10 מומחים צופים מגמות לעסקים קטנים לשנת 2020") ותייגו כל אחד מהמשתתפים בעת קידום הפוסט במדיה החברתית.
  • שלם למשפיענים כדי להפעיל פוסטים ממומנים בדפי המדיה החברתית שלהם.
  • אם אינך בטוח היכן להתחיל, נסה להשתמש בכלים כמו HypeAuditor ו-BuzzSumo כדי למצוא את המשפיענים הנכונים בתעשייה שלך, או פנה לסוכנות שיווק דיגיטלית שתוכל לעשות עבורך הסברה למשפיענים.

צור כלי או תוכן שימושי בתעשייה

לתת ללקוחות פוטנציאליים משהו שימושי היא דרך מצוינת להביא יותר תנועה. לדוגמה, יצרנו כאן בסוכנות שיווק התוכן שלנו תבנית יומן עריכה שהייתה להורדה בחינם לכל אחד. רצינו לתת למשווקים כלי להקל על היצירה והפרסום של תוכן.

צור כלים ותוכן שונים שיעזרו לאחרים בתעשייה שלך, ואז הציעו אותם בחינם באתרים שלהם. על ידי פרסום תוכן/כלים סגורים (הצעת התוכן והכלים בתמורה לפרטי הקשר של המשתמש), אתה יכול למקסם את ההחזרים שלך ולמצוא לידים חדשים. דרך נוספת להגדיל את תעבורת האתר היא לקדם את התוכן/כלים בקבוצות לינקדאין רלוונטיות או בפורומים שבהם אנשים בתעשייה מקיימים אינטראקציה.

שלח הודעות לעיתונות לפרסומים משפיעים

כשעסקים יוצרים הודעות לעיתונות כדי לקדם את עצמם או את הלקוחות שלהם, הם לא צריכים פשוט למקם אותם באתר הפצת הודעות לעיתונות ולחכות לראות מה יקרה. הם צריכים לדחוף באופן פעיל את הפרסום ולשלוח אותו לאתרים ופרסומים משפיעים בתעשיות שלהם.

כאשר אנו רוצים להכריז על החדשות הטובות של הלקוח שלנו, אנו שולחים אותן לבלוגים ופרסומים בתעשייה שהקהל שלהם קורא. כתוצאה מכך, אנו יכולים לאסוף עשרות לידים חדשים ולהגביר את תנועת ההפניות עבור הלקוח.

החלף קישורים נכנסים

עם כל כך הרבה עסקים שמנסים להגדיל את התנועה לאתר, יש הזדמנויות רבות לחילופי קישורים נכנסים. פנה לאתרים רלוונטיים והצע את התוכן שלך כמשאב נוסף לכלול באחד מהפוסטים של האתר. כדי להוסיף תמריץ נוסף, אתה יכול להציע חילופי קישורים נכנסים עם תועלת הדדית, להציע להוסיף את אחד מהקישורים שלהם גם לפוסט שלך.

זה בדיוק מה שעשינו עבור אחד מהלקוחות שלנו, Rainbow Muffler & Brake. יצרנו עבורם פוסט בבלוג בשם, "רשימת הביקורת החיונית למכונית שלך". לאחר מכן מצאנו אתרים רלוונטיים דרך Pitchbox והגענו לאתרים אלה כדי לראות אם הם רוצים לקדם את הפוסט שלנו.

האתר WheelScene הסכים לחילופי פוסטים של קישורים נכנסים ומדיה חברתית, מה שהוביל לעלייה של 23,245% בצפיות! אם עסקים מוצאים את השותף המתאים להחלפת קישורים נכנסים שלהם, הם יכולים לקבל ציון גבוה.

הגדלת תנועת האתרים היום

על ידי נקיטת צעדים אלה, עסקים יכולים לצפות לראות עלייה בתנועה לאתר לאורך זמן. בעוד שרבות מהטקטיקות הללו יכולות לספק סיפוק מיידי, אחרות ידרשו יותר זמן וסבלנות. המשיכו לדחוף קדימה על ידי ניסיון מגוון של שיטות וניתוח התוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *